Passbeskrivningar 2018


Måndag:
19:00
TapouT XT - Pia
Beskrivning: TapouT erbjuder en total”body workout”. 
Det är ett extremt workout pass där vi jobbar med hög puls och det är riktigt svettframkallande. Träningen är inspirerad av Mixed Martial Arts (MMA) och utvecklat av en professionell tränare som tränar “fighters” inom blandad kampsport.

Träningen bygger på explosiva slag-, spark-, workout-, och styrkeövningar som höjer din ämnesomsättning,


Tisdag:
17:50
Spinning - Sandra
Beskrivning: Ett intensivt pass på cykeln där det är lätt att anpassa sig till sin egen nivå. Vi jobbar både i tunga backar och snabba rakstäckor under varierad musik.

19:00
Bålstabilitet - Fredrik
Beskrivning: Övningarna görs på pilatesboll. Vi tränar hela kroppen men fokus ligger på bålstyrka och balans. De flesta övningar är på rehabnivå. Ett pass för alla. Allt från rehabnivå till elitnivå.

20:00
TrimFit - Fredrik
Beskrivning: Stationsträning med övningar för hela kroppen, nya övningar varje pass. Passar för alla.


Onsdag:
19:00
Tabata Combo - Annika

Beskrivning: En kombination av styrka och kondition, under 1 timma utmanar vi kroppen och oss själva genom att ta oss igenom 10st stationer tillsammans med en träningspartner. Övningarna utförs i tabataintervaller. Enkelt, svettigt och fantastiskt roligt. Nytt upplägg av passet varje gång.

20:15
Trim Shake it - Pernilla
Beskrivning: Tänk dig en riktigt grym förfest. Med bästa musiken och en massa härliga vänner. Shake it är passet som är precis så kul (och lite jobbigt).


Torsdag:
18:00
Bålstabilitet - Fredrik
Beskrivning: Övningarna görs på pilatesboll. Vi tränar hela kroppen men fokus ligger på bålstyrka och balans. De flesta övningar är på rehabnivå. Ett pass för alla. Allt från rehabnivå till elitnivå.

19:00
TrimFit - Fredrik
Beskrivning: Stationsträning med övningar för hela kroppen, nya övningar varje pass. Passar för alla.


Fredag:
17:00
Trim Pump it - Pia
Beskrivning: Komplett träningsform som styrketränar hela kroppen. Du blir starkare och mer uthållig. Nästan alla övningar utförs med skivstång och du kan själv justera vikten från 2kg och uppåt. Det gör det enkelt för både nybörjare och avancerade att få maximalt resultat på minimal tid. Under ett pass genomförs hundratals repetitioner med bland annat knäböj, bänkpress, marklyft, tricepsexention, bicepscurl och axelpress. Allt koordinerat till upplyftande musik.


Söndag:
09:00

Spinning - Sandra
Beskrivning: Ett intensivt pass på cykeln där det är lätt att anpassa sig till sin egen nivå. Vi jobbar både i tunga backar och snabba rakstäckor under varierad musik.

18:00
Styrketabata - Annika
Beskrivning: 10 st styrkeövningar som körs i Tabatablock. Ingen kondition, ingen koordination, inga hopp utan fokus på styrka och uthållighet.
Enkelt och roligt. Nytt upplägg av passet varje gång.


För aktuella pass eller ändringar se bokapasset.

Gruppträning


Bästa medlem

För att alla ska ha möjlighet att köra våra pass gäller följande:.

- Du får endast vara uppbokad på 5 pass åt gången.

- Avboka ett pass måste göras senast 5 timmar innan aktuellt pass.
- Bokar man upp sig på ett pass och man sedan inte avbokar sig i tid eller inte dyker upp så utgår en straffavgift på 100kr.
-Minsta antal bokade för att passet ska genomföras är 2st. (Viktigt att man både bokar in sig och bokar av sig i tid så att vi ser antalet deltagare på Boka Passet)

 

Vi hoppas ni kan respektera detta då det är för alla tränandes och verksamhetens bästa, vid frågor kontakta receptionen.

 

Mvh TRIM personal




Välkommen till Trims bokapasset.se

Använd knappen ovan för att komma till bokningen.

Ordningsregler vid bokning:

 

-Det är EJ tillåtet att boka åt annan medlem (gäller dock inte inom familj)

 

-Avboka pass senast 5 timmar innan passet.

 

-Samtliga pass måste bokas via hemsidan.

 

-10 minuter innan passet börjar ska man vara på plats, annars tillfaller platsen de som står som reserv.

 
- Utebliven närvaro eller för sen avbokning beivras med en straffavgift om 100kr.

 

loading...